Hela familjen

Nikita blev trött vid 18 idag, jag hade egentligen inte tänkt att varken hon eller jag skulle somna när hon ville ha tutten, men så kom andré och höll om oss så vi somnade hela familjen, Nikita vid tutten, jag höll om Nikita och andré höll om mig, supermysigt! Nikita sover fortfarande så hon får väl sova för natten då, antar jag. Hoppas bara hon inte vaknar någon gång mellan 5-7 imorgon då :) Men å andra sidan fick jag sovmorgon till 11 och har sovit 1½ timme precis så kanske inte ska klaga då iaf va? :)

André är iväg och ska köpa ägg till mig på vägen hem, blev sjukt sugen på kladdkaka som jag alltid ville ha på kvällarna när jag väntade Nikita kommer jag ihåg. Vet flera gånger jag ställde mig och gjorde kladdkaka vid 22 på kvällarna, men det var ju kort innan hon föddes så samlade väl på med massa energi då :)

Kommentarer
Therese Skrev:

Tack snälla du! Jag blev helt rörd av din fina kommentar. Jag känner mej verkligen inte som någon supermamma, men jag gör så gott jag kan:)



Kul att du kikar in på min blogg. Jag läser din också:)Jag är lite dålig på att kommentera bara.



Va mysigt att somna så. Jag har två barn som inte skulle drömma om att somna i mammas famn. Haha. Tur att dom är lite kramiga ibland iaf så att man får gosa på det viset.



Hoppas ni har en mysig helg! kram

2010-09-18 @ 20:04:09
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vad mysigt!



Haha, ja det kommer jag ihåg. Alla kladdkakorna ;D

2010-09-18 @ 20:58:50
URL: http://briadlover.blogg.se/
Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!) Skrev:

Svar:

Tack så mkt! ^^ men tyvärr så blev det ingen bebis i idag/i natt :(



Men han dyker väl upp snart antar jag :D

2010-09-18 @ 23:09:40
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: