God morgon

Jag vet inte riktigt när Nikita vaknade men klockan 8 fick hon båda hennes föräldrar att flyga upp ur sängen. Hon hade bajsat och sen tagit av sig blöjan, skitungen! Och precis när jag lägger ner henne på skötbedden så kissar hon, så vilken tur att vi va så snabba upp ur sängen så det inte kom kiss där också :)

Igårkväll hade jag massa mjölk i tuttarna, men Nikita ville inte tömma dom helt iaf så hon borde ju blivit mätt då? Hon har vaknat 2 gånger i natt tror jag och fått mat så hon börjar ju sova lite bättre igen. Idag ska vi prova med majsvälling också, har bara provat med havrevälling innan. Ska också se om jag hittar Drikki inne i stan för det finns inte här.

Nu tränar Nikita på att gå genom att hålla sig i soffan och gå några steg, hon gick och tog massa saker från bordet igår och det såg bara så sött ut. Tycker fortfarande det är en så häftig känsla att se min lilla bebis som igår va nyfödd kan göra så mycket saker! Men shit så kul det är, jag älskar varje sekund av mitt underbara mammaliv (skulle dock inte tacka nej till lite mer tålamod :)..)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah,ingen trevlig bebis det.



Godmorgon!

2010-09-25 @ 09:25:38
URL: http://briadlover.blogg.se/
Linn Skrev:

Skitunge var minsann rätt ord! haha. Skulle nog dö lite om Milia hade gjort så! antar att någon gång kommer de hända här med..... (längtar inte)



Kul att leverpastejrånet funkade! Vist luktar de gott av dem sen?! haha.

2010-09-25 @ 13:05:15
URL: http://napmils.blogg.se/
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 Skrev:

Svar:

Tack för dina tips och det :)

Nu funkar ju amningen kämpade hela natten med att hjälpa honom att visa vart tutten var och grejer och tillslut så ja funkade det :)

Men ska köpa hem en sån där napp och testa i fall det blir krångel igen, vill j uatt det sak funka denna gång :D hihi..



Oja det är jättemysigt med amning, hihi :D det håller jag med dig!



Tack!

2010-09-25 @ 21:21:46
URL: http://mammah.webblogg.se/
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3 Skrev:

Svar:

Ja det hoppas jag med :) vill gärna kunna fortsätta nu när jag har äntligen lärt mig att slappna av osv eftersom det inte funkade så bra förra gången fast jag vilel det och så :)



Kramis!

2010-09-25 @ 21:47:14
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: