God morgon

Inatt sov Nikita äntligen lite bättre, 3.15 vakna hon och fick komma till oss, sen sov hon till 8 och tuttarna va för 1 gångs skull inte tomma när jag vakna. Men stackars prinsessan, när hon väl fått i sig nått, ja då gör hon 3 stora bajsblöjor och spyr en gång också. Men hon spydde för hon satte papper i halsen, den där ungen o papper alltså! Och hon blir riktigt förbannad om hon fått in en bit i munnen och man försöker pilla ut de, skitunge! :)

Vi ska snart börja göra oss idorning och gå ner till bvc och ÖF, på tisdagar va de någon föräldrar grupp tror jag, för barn under 1 år så får väl se va de är för nått :) Och så hoppas jag på att hjärtat gått upp nått i vikt så hon inte tynar bort :)

Kommentarer
Andre Skrev:

jo jag har gått upp du bheöver inte vara orolig :)

2010-09-21 @ 09:16:42
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf Skrev:

nemen tussan, det är nog för att magen är så ovan med maten :(



ja det är riktigt sjukt, jag har aldrig varit med om att det varit såhär men det var 4 år sen förra valet var ;P



det kan funka, du kan ju testa eller så kanske hon är skeptiskt mot burkmaten, testa laga eget och ge det kan ju också funka för hemlagat är ju så mycket godare. :)



har du pratat med bvc om det? dom kanske har råd att ge ( vilket jag inte tror) men det är väl bra att höra, man kan aldrig veta hur barnet blir som äldre man får göra det bästa utav det helt enkelt. hon måste vänja sig nu när hon är gammal nog, hon måste förstå att tutte inte räcker som mat. :(



hahaha, ja har ni oskyddat så måste det luta åt det hållet ;) då får vi hålla tummarna gumman

puss och kram <3

2010-09-21 @ 09:19:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

Håller tummarna på att vikten är bra! =)

2010-09-21 @ 09:45:47
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: