En bra dag


Nikita vågade sig ut på balkongen i förrgår, stolt var hon också :)





Först blev det lite shopping när vi kom in till stan, för en gångs skull köpte jag nått till mig själv, eller jag och jag andré köpte till mig :) Nikita var också tvungen att ha en vit body tills idag då vi skulle på "kalas" idag. Jag köpte mina första leggings och tunika idag :) Hittade även Drikki som Nikita ska få testa, ikväll testade vi med majsvälling istället, men inte det heller. Det är ju synd att man bara få ha dom öppnade 1 dag för annars skulle man kunna ge henne lite om dagen av samma så hon vänjer sig vid samma smak hela tiden. Men det borde ju gå att frysa ner de?

Nikita var hur fin som helst idag, jag ville verkligen äta upp henne. Syns inte på bilderna men på hennes stumpbyxor var de volangrumpa, jag ville äta upp den också! :)




Såhär fin var hjärtat mitt ♥


Trött mamma i bilen, som vanligt glömdes kameran bort under middagen och när vi va där så där blev det ingen bild :)


När vi kom hem igen fick Nikita krypa omkring utan blöja en stund. (Hennes nya matta sitter hon på)


En trött mamma med en trött bebis ♥
Även att hon enligt kurvan är "smal" så har hon sina underbara veck kvar! :)



Kläderna är från Lindex! :)


Kommentarer
Nana Skrev:

Om du köper vällingpulver som du blandar själv blir det ju både billigare (i längden) plus att du kan blanda i ordning precis så mycket du själv vill. Kanske inte så kul att köpa en hel 5-liters förpackning när man inte vet om hon kommer att äta välling, men det blir nog ganska dyrt att köpa såna där enportionsförpackningar ofta kan jag tänka mig. Hur gick det med gröten? Gröt innehåller ju samma saker som välling, så om hon vill ha det istället så är ju det jättebra. Man måste inte ge dem välling, det är nästan bara i Sverige man gör det. Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå framåt med maten för er!

2010-09-26 @ 08:09:17
Charlotte - Mamma till Nikita Skrev:

Nana - Jo det blir väldigt dyrt, men vi har både havrevälling och äpplegröt hemma, som jag försökt vänja henne vid och bara gett smakportioner men hon vill inte ha ändå. Det är ju så tråkigt att man får slänga så mycket innan man hittar nått som duger åt den lilla.



Har ju iaf fått henne o äta rån med leverpastej på och det är ju iaf framsteg :)

Kramar!

2010-09-26 @ 09:24:41
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: