Drama Queen



Idag har jag fått hanskas med en rikitgt gnälltrött bebis. Hon hade de kul på öppna förskolan och vi ska absolut gå dit oftare, tråkigt är det knappt öppet bara. Men sen när vi varit där från 10-12 ungefär blev hon trött, så hon somna i vagnen, när det var lunchstängt, men sen blev kevin också trött och ville inte sova i vagnen så vi fick gå hem. Och nikita fick inte sova färdigt och var därför trött och gnällig, men ville inte sova för det. Vid 16 fick jag henne att sova en timme, och när hon vakna var hon fortfarande gnällig och trött. Ändå höll hon sig vaken till kl. 20 idag och för en gångs skull tog andré läggningen. Iofs för han bara la ner henne och gick ut men ändå :)

Vi har haft jätte mys ikväll, först idol och sen true blood, det är så jävla bra! Jag bara älskar de! :) Och nu sitter vi här framför varsin dator, men för en gångs skull i samma rum iaf :) Och trötta båda två så blir nog snart sängen för oss båda :)



Mina vackra älskade bebisar ♥



Nikita klappar stumpen, försiktigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: