Datapaus

Kl 21 idag satte jag på datorn, så det blev en riktigt datorpaus idag :)

Nikita fick äta mackor till frukost idag också, men satt mest och tappade ner de på golvet men det tyckte stumpen om som kom dit och åt hennes rester, och det tyckte hon va kul. Och när han fick därifrån kastade hon en bit på honom, det såg så jäkla sött ut :) haha. Min goa lilla unge, känns som hon utvecklas så mycket dag för dag!

Jag har varit på jakt efter en vinter overall till Nikita, i några veckor har jag tittat efter en fin overall, men vill inte lägga ut för stora summor på en overall hon bara kommer ha i år så har inte riktigt hittat något. Och när jag hittat något på tradera och lagt bud har jag blivit överbuden. Men idag kom jag på att precis innan Nikita föddes, eller om hon va nyfödd, fick vi massa fina barnkläder av andrés kusins barn tror jag de är. Och då sorterade jag ut kläder till storlek 62 bara, men idag kom jag på att det låg ju en overall där i så letade fram den påsen nere i källaren, som jag helt glömt bort! det fanns hur mycket fint som helst som hon kan ha nu, och 2 superfina overaller, en från name it och en som jag faktiskt budade på på tradera! :) Och dessutom i storlek 74, som jag tänkte köpa :) Än så länge lite stort men det är ju inte vinter riktigt än :)


Nikita visar upp sin fina overall som hennes mamma kom på idag att hon faktiskt hade nere i källaren :)



Nikita fick krypa omkring naken igår, det är ju så sött med den där lilla rumpan upp i vädret :)


Det är inte lätt o få stilla bilder på den lilla damen längre, hon sätter sig upp, kryper iväg, ställer sig upp, sätter sig ner, ja så gör hon hela dagarna och det är såå himla kul! :) Hon ställer sig inte själv utan stöd, men hon har lyckats 1 gång :)


En krypbild i farten :)


Kommentarer
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Så lilltösen kryper! Duktig hon är:)

2010-09-17 @ 09:34:21
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: