Dagens Nikita


Tröja storlek 80 från ellos, byxor storlek 80 från lindex och bamsestort :)




Nikita igår när jag stog och hängde upp tvätt, lilla busungen. Precis när jag lämnat ifrån mig kameran välte såklart den där på henne, men jag han precis innan hon fick den helt över sig :)

Jag har försökt fixa iodrning lite i Nikitas rum idag, vill ha några hyllor, dels för ha böcker på och för att lägga prydnadssaker och foton :)


Såhär blev ramen med kort i som hon fick av sin faster på dopet :) Hur sött som helst blev det, och passar perfekt in i Nikitas rum som går i vitt och rosa :)

Dom fick hon också i doppresent, av flera men blev sött o ha dom i fönstet ändå :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Så fina doppresenter! =D

2010-09-03 @ 21:19:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: