Blivande 2barnsmamma?

Ja ikväll ska jag iaf få testa på hur det känns att ha en liten igen, men denna gången med en 7½ månadsbebis och en 2 månadsbebis, ska bli spännande. André kommer väl helst sitta vid datorn eller vara hemifrån så förväntar mig ingen hjälp därifrån, som vanligt :) Ska till och med ha henne över natten så kommer få gå upp för att göra ersättning till henne, jag har aldrig behövt gå upp på nätterna, bara för att hämta Nikita men somnat om på 2 sekunder.

Och tänk om dom vaknar precis samtidigt och vill ha mat, då får jag väl gå upp med Nikita vid bröstet och fixa ersättning till lillan, ja mamma som man är kan man ju göra 400 saker typ samtidigt :) Ska bli spännande, antingen får jag mer bebislängtan och vill ha en bebis nu, annars märker jag hur krävande och jobbigt det är och vill kanske vänta ett tag till, ska bli spännande :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Oj stackare! =P Hoppas du överlever! =D

2010-09-04 @ 11:36:08
URL: http://briadlover.blogg.se/
Evelina Skrev:

Vad spännande med två små :-)



Lilla E går ju redan lite själv, men med gåvagnen går det verkligen av bara farten haha!



Kram

2010-09-05 @ 21:01:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: