Beautiful Blogger

Tack Janina för nomineringen :)

Med en sådan nominering  följer tydligen en del förpliktelser:
  • Kopiera Awardbilden och klistra in i din blogg för att visa att du har blivit nominerad
  • Länka till den som nominerat dig
  • Nominera sju andra bloggare och länka till dem
  • Berätta sju intressanta saker om dig själv


1. Jag älskar att vara mamma, även när tålamodet sviker 

2. Jag är jätte blyg, det tog 3 år innan jag vågade prata med andrés mamma

3.  Jag vill ha 4 barn, 2 nu och senare tvillingar

4.  Mitt liv blev som jag ville när jag var yngre

5. älskar o sova på morgonen och va vaken sent på kvällen

6. Jag vill inte flytta till hus, jo om jag får städhjälp och en vaktmästare som sköter allt :)

7. Jag hatar egenltigen att göra såna här listor ;)

7 andra nominerade bloggar:

Evelina

Natalie

Eva

Hannele

Sara

Wictoria

Tova


Kommentarer
Hannele - Snart 2barnsmamma Skrev:

Svar:

Åh tack så mkt! :D vad glad jag blir!

Får fixa det där sen när jag kommer hem från bb och allt :D = vattnet gick för en stund sedan :D hihi..

2010-09-18 @ 14:03:39
URL: http://mammah.webblogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Tack så mycket. Tyvärr kommer jag inte lägga ut den då jag gjort det ett antal gånger förut =) Men glad blev jag

2010-09-19 @ 11:52:07
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: