Wow vilken sovmorgon!

Jag kan säga att jag blev chockad, på riktigt när jag såg vad klockan var när jag gick upp. 10.55!! Senaste tiden har de varit sovmorgon om hon sovit till 9, fy så skööönt! Tror det är för hon sov bara 1 gång igår på 1 timme, hon brukar sova 2 gånger eller 2-3 timmar på dagen. Och ändå så ligger andré fortfarande och sover, men han hade nog ingen aning om att klockan va så mycket när Nikita vaknade heller :)

Just nu sitter vi och leker på Nikitas rum, eller ja Nikita kröp precis ut efter katten, men nu kom hon in igen :) Hon har rivit ut alla sina böcker och sitter och bläddrar i :)

Jag fick 3 bilder igår när jag skulle ta 10 månaders kort, men tror inget av dom blev så bra så får ta nya idag och lägga in :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad skönt med sovmorgon! =D

2010-11-21 @ 12:32:40
URL: http://briadlover.blogg.se/
Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf. Skrev:

hehe vad skönt med en sådan lång sovmorgon =)

skulle vilja dra tillbaka tiden lite dit kevin var bebis och sov från 19 - 11-12 på dagen, något utvilad hehe =) Passa på att sov för det kan ändras vilken sekund som helst.



jäpp, det är konstigt, det känns ju lite sådär till att hon inte tar välling nu igen när vällingen är mer mättande för hennes STORA mage hehe , men samtidigt känns det skönt att veta att det är vällingen det är fel på så jag slipper oroa mig varför hon inte dricker. =)



ja du sa nog det förut tror jag, bara jag som har dåligt minne. Skönt att ni slapp allt gnäll och dåliga nätter. kind tänderna är värre =)



puss och kram

2010-11-21 @ 20:23:08
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Natta Skrev:

Hihi tack :) Ja, eller hur? Tänk om vi också skulle vara så söta med en massa mat runt munnen ;) Haha. <3

2010-11-22 @ 11:37:44
URL: http://kattmyntan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: