Utforskning pågår

Nikita utforskar verkligen allt nu för tiden, idag tog vi oss ett bad tillsammans och annars sitter hon stilla och plaskar lite och leker med en badanka men idag skulle hon ställa sig upp, krypa i vattnet, titta på allt runt omkring, jätte sött! Det var ganska svårt att krypa och ställa sig upp i vatten, men det såg fruktansvärt sött ut! :)

Nikita har i flera dagar varit mycket mer krävande än annars, hon vill sällan leka själv längre utan vill att man underhåller och stimulerar henne. Hon äter bara bättre och bättre, dom senaste gångerna hon fått mat har hon ätit upp allt jag lagt upp! Nu äter hon en halv burk istället för en 3e del så det känns jätte skönt. Hon  skriker inte alls mycket när man ska lägga henne, hon gnällskriker när man lägger ner henne sen lägger hon sig ner och tittar på mig en stund och sen somnar hon, idag har hon inte ens skrikit 10 sekunder i sängen så det känns också jätte skönt. När hon sen vaknar på kvällen somnar hon om direkt igen utan att vi går in, så vi har flyttat fram vanan att vakna vid 12 till att vakna vid 1 istället. Vissa nätter äter hon inget mer och ibland äter hon 1 gång till.

Men tuttarna vill ju sprängas på kvällarna, hon åt ju som mest på kvällarna och nu när hon inte längre får äta på kvällen så sprängs mina tuttar, dom blir typ 3 gånger sin tömda storlek! Och hon äter mer från den ena tutten så den andra blir bara mindre och mindre, förhoppningsvis spänner den väl inte lika mycket sen när jag slutar amma då :)

Verkar som kameran kommer i morgon, så blir väl för oss att ta oss ut i snöstormen då! Suck, nu ångrar jag enormt att jag inte gick ut och gick idag som jag tänkte! Jag vill inte ha snö redan, den har ju precis försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: