Uppleva snö

Tänk känslan första gången man upplever snö. Jag orkade inte sitta inne mer idag så tog med mig Nikita ut i lekparken och satte ner henne där, hon satt och tittade runt omkring sig med stora ögon, kände lite på snön och fortsatte kolla runt sig. Igår var ju världen grön och nu när man kommer ut är det helt plötsligt vitt överallt! :) Men eftersom kameran inte kommit, eller jo den har kommit men har varken fått brev eller sms så kan inte hämta ut de än.. så blev det inga bilder. Och just idag har Nikita gjort dom mest knäppa saker, så fick bli värdelösa mobilbilder på knäppungen istället, ska försöka lägga upp dom sen :)

Nikita sover, hon somnade ganska lätt ikväll igen, men hon låg ett bra tag och bara tittade på mig, och jag skulle blunda. Så fort jag öppnae ögonen kom en liten hand och drog över ögonlocket och tog bort handen när jag blunda igen, ah hon är så underbart söt! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad roligt för henne att se snön! =D

2010-11-09 @ 21:38:40
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: