Trött morgon

Kl 2 inatt hade jag fortfarande inte somnat, låg och vred och vände mig hur länge som helst så gick upp och åt några rån och det hjälpte ;) Men Nikita sov iaf till efter 9, eller det var då hon satte sig upp för hon inte ville sova längre, men i typ 1 timmes tid hade jag varit vaken av att Nikita legat och gnällt och gnällt och gnällt hela tiden, fick tutten hela tiden, tutta en stund, vände sig om, börja gnälla. Har tagit chi san så hoppas jag blir mänsklig snart.

Fy vad jag blir trött på matstrejk, hon ska äta själv ingen idé o försöka ge henne nått, men när hon mest sitter och leker med maten och det hon stoppar i munnen spottar hon ut igen så känns de väldigt jobbigt. Hon som ätit så himla bra i flera veckor nu, och just nu när vi ska ner och väga henne så ska hon börja strejka! :( Hoppas ändå på att hon ökat tillräckligt så hon hoppat uppåt på kurvan igen. Hon känns mycket tyngre så jag hoppas :)

Vi ska träffa barnläkaren idag också, och då ska jag fråga henne vad jag ska ge henne istället för bröstmjölk, känner att mjölken bara blir mindre och mindre, och som mest är det på kvällarna då dom förut var sprängdfyllda, nu när hon ätit från båda så är dom helt tomma. Måste väl finnas nått annat än välling gröt och ersättning? Jag hoppas de iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: