Torsdag

Idag har vi knappt, men lyckats, tagit oss ner till byn och hem igen. Så kallt och så mycket snö, jag ville typ döda snön med vagnen, jag ska inte gå ut med vagnen en enda gång förrens snön är borta igen, åh vad jag inte hade saknat den! Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är mysigt och fint :)

Nikita somna så fort vi kom innanför dörren vid 12 och vakna precis, och sitter i soffan och leker med en clementin :) Och så sitter hon och kastar iväg den och vill att man ska kasta tillbaka den igen :) Min lilla sötnos.

Igårkväll/natt ville Nikita inte sova, mellan 00.30-01.30 ungefär höll hon på att böka, hon helt plötsligt bara ställde sig upp mot antingen mig eller andré, jag la ner henne och hon somna om, efter en liten stund gjorde hon samma sak igen, ja och samtidigt "prata" hon också :)

Jag vill åka och handla massa julsaker, och julpynta hela hemmet och köpa julklappar att lägga under granen, det måste ju va för jag är mamma för alla andra år har jag inte brytt mig :) Men vill att Nikita ska få riktiga jultraditioner med tomte och kalle anka. Men vi kommer nog inte ha tomte i år, kanske inte nästa år heller men om några år iaf :) Jag längtar efter att få se Nikita öppna julklapparna och se hur hon reagerar :)

Kommentarer
anna Skrev:

åhh tack så mycket! din blogg var ju jättefin den med... Cornelia är 4,5 månad ungefär, född den 6 juli! Hur gammal är din dotter? och vilket himla fint namn hon har:)

2010-11-25 @ 14:04:00
URL: http://corneliasvahn.blogg.se/
Thakock Skrev:

Klart hon ska ha en riktig jul! Haha, jag hade tagit tomte redan nu. Så lär hon sig att inte vara rädd för honom sen ;D

2010-11-25 @ 16:35:05
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: