städhjälp

Nikita är en riktigt duktig städhjälp, jag hänger upp tvätt, Nikita drar ner tvätten :) Men jag har iaf fått gå runt och plocka utan att hon börjat skrika, wow! Hon har sina perioder idag, vill inte äta, vill inte sova, men nu fick jag henne precis i säng, hoppas på att få i henne lite mat när hon vaknar också.

Tänkte fråga Natalie & co om dom ville följa med ut och åka pulka med oss sen :) Undrar hur Nikita kommer reagera av att åka pulka, kommer nog bli ännu roligare om hon får ha en kompis med sig i pulkan :)

Dags att lägga in lite bilder kanske, ifall ni glömt hur Nikita ser ut ;)




Såhär blev 10 månaders kortet sen, dock är hon 10 månader och en vecka på bilden men som tur är växer hon inte såå mycket på en vecka längre :)
(man måste ge henne nått att titta på annars sitter hon inte still en sekund!)

 
Här har hon krypit mellan bordet, igen! Hon gör de jätte ofta och kommer sen inte ner igen :)


Här har vi min lilla städhjälp idag, hon kanske inte tyckte mamma hade tillräckligt att göra? Hon slängde iaf ut allt som fanns i det skåpet :)


Så länge man är inomhus så är det faktiskt fint och lite mysigt, synd att värmen inte fanns på vintern för det är ju den finaste årstiden, även den jobbigaste! :)

Snacka om snöstorm, och idag är det superfint med blå himmel och sol, jag bara måste ut idag!


Kommentarer
Thakock Skrev:

Söta bilder! Och vilken bra städhjälp ;D

2010-11-29 @ 14:10:59
URL: http://briadlover.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

Oj vad stor hon är ! fan lång och tjock =)

min tös är fortfarande jätte liten och skruvat mammaig så fort jag går i ett annat rum då lyfter taket av hennes vrål, har din dotter varit så?



han verkade inte besvärad, kevin var en extremt lätt unge och är en lätt unge så jag kan ju säga Vilken skillnad på barn !



hur går det med flaskan en då??



ohja det är kämpigt men det är som en sovmorgon för mig eftersom grabben brukar vanligtvis vakna 4-5 . :/

när stiger njikita upp ??

kramar.

2010-11-29 @ 16:25:36
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf. Skrev:

Jaa det syns att hon är längre för sin ålder =)

men hon följer ju kurvorna iaf och det är positivt, min son var lika dan väldigt lång för sin ålder så vikten han inte riktigt med. hinner fortfarande inte med !



haha julmust ?? gillar hon det ?

jag har lovat mig själv att inte börja med socker först hon är 2 år ( good luck ) men kevin är riktigt socker freak och det är rätt jobbigt.



kramar.

2010-11-29 @ 21:56:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf. Skrev:

Juste Kevin var aldrig så, han har varit världens enklaste bebis men noll bekymmer och inga problem med någonting helt otroligt.

2010-11-29 @ 21:58:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: