Söndag

Men idag blir det iaf inte en tråksöndag som det brukar, vi ska in till stan och fira andré :)

Klockan 8 vakna operasångaren idag, letade efter en snooz knapp men hittade ingen. 7,8,9 vaknar hon nu, men vanligast är kring 7. Och hon vaknar fortfarande på nätterna, nu vaknar hon flera gånger på kvällen men hon får somna om igen utan att vi går in, för går någon av oss in skriker hon läänge istället för att somna om på 2 minuter. Men däremot tar jag med henne till sängen, oftast, när jag går och lägger mig. Jag har svårt för att somna annars men när inte hon ligger i sängen kan jag ligga i timmar och fortfarande inte somna, så brukar hämta henne ändå. Och hon verkar sova mycket bättre mellan oss också eftersom hon sällan vaknar i våran säng på nätterna.

Maten går det också bättre med, hon äter nästan 1 burk om dagen nu, ja inte åt gången då tyvärr. Men det är nog dubbelt så mycket som hon åt förut, så det blir bättre! Rödspätta är favoriten, sen är de nog pasta med grönsaker. Varken gröt, välling eller fruktpuré får man i henne, men jag har mina små knep för att få i lite fruktpuré iaf :)

Nu ska vi göra oss iordning, hoppas du får en bra dag!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad bra hon äter mer! jätte duktigt! =D



Ha så skoj idag!

2010-11-07 @ 13:29:39
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Fått mitt mail? :)

2010-11-07 @ 18:31:09
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: