Nästan ett första steg :)

Men det kanske inte räknas när hon egentligen inte tänkte ta ett riktigt steg? Hon höll sig i mitt ben när jag låg ner och hon skulle till mitt ansikte, och däremellan va de lite för långt för att kunna hålla sig så hon släppte taget tog ett steg och höll sig igen :) Men det var ändå häftigt o se :)

Och ett videoklipp när Nikita försöker sätta på korken igen :) Det roliga va att hon försökt i kanske 5 minuter att ta på den där envisa korken, och lyckas precis när jag zoomar in :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Duktig hon är! Och så bedårande! =)

2010-11-25 @ 16:33:20
URL: http://briadlover.blogg.se/
Wictoria - ung 3barnsmamma & fotograf. Skrev:

hahahaha men gud vad häftig hon är riktigt jävla söt =)

konstigt nog såg jag min son där när han skulle försöka sätta på en sån kork .



hur mår ni då??

kramar.

2010-11-25 @ 21:03:38
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: