Jag har en ny bästis!

Min kamera, jag älskar den! Den tar helt otroligt vackra bilder, kvällstid! Åh vilka vackra bilder jag kommer kunna ta på Nikita! Vi kommer vara ute hela dagen imorgon så Nikitas mamma kan fotografera allt! :) Haha. Men kameran ville laddas i 5 timmar innan man använde den så Nikita somnade innan jag fick börja pilla på den, men 2 vackra bilder blev det iaf, helt oredigerade direkt från kameran! :)


Min vackra orchidé jag fick av pappa och hans blivande när vi flyttade hit, helt otroligt att den fortfarande är så fin! Jag kan ta hand om en blomma *stolt* ;)


Och min vackra stumpen, visar också precis hans fina färg som den gamla kameran inte gjorde lika bra :)


Kommentarer
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

vilka fina bilder =) varför köper du inte systemkamera?? =)



haha jaha! ja jag känner igen det där, chockerande som tusan , har ju gott runt och kollat på pojk bebis kläder osv , kickade direkt att det var en kille men inte då. när tänkte ni planera nästa då? =)

kramar.

2010-11-11 @ 08:04:13
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
provocerarn Skrev:

cool nos med prickar =p

2010-11-18 @ 12:17:43
URL: http://provocerarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: