Jag älskar dig

Åh andré, min underbara älskade fina man. Jag älskar dig så det gör ont i hela kroppen, när jag tänker på dig känner jag ett pirr i hela kroppen och känner mig som en nykär liten fjortis. Första gången jag såg dig ville jag ha dig, du var ju hur snygg som helst! Och sen den dagen växer känslorna för dig bara sig större och starkare för varje dag som går.

Och tänk vad vi lyckats med, du och jag. Vi har tillsammans skapat den mest perfekta varelse som funnits på denna jord, vi skapade henne med kärlek, vi väntade på henne tillsammans och gav henne liv. Vi ger henne allt vi kan och älskar henne så som ingen annan kan.

Att få ha er i mitt liv, finns inget mer jag kan önska, allt är så perfekt bara ni 2 finns i mitt liv. Dom 2 vackraste, underbaraste och bästa människorna på hela jorden. Aldrig någonsin igen vill jag leva utan er, ni är hela min värld.

Varje morgon vaknar jag lycklig, med vetskapen att den där vackra ungen som väcker mig på morgonen är verkligen min dotter, och att veta att den bästa mannen i världen är min, just min! Varje kväll kan jag inte låta bli att tänka på hur lycklig jag är, jag är bara så lycklig!



18 maj 2007, 18 maj 2009 och 5 Juni 2010, dagarna jag alltid kommer minnas


20 Januari 2010, den absolut bästa dagen i hela mitt liv
Min vackra underbara unge, vi älskar dig mer än allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: