God morgon i snöovädret

Usch o fy, jag ville bara slänga mig i sängen och dra över täcket när jag såg snön, inte redan! Det snöade sist i slutet på april, den var borta typ 6½ månader bara! :(

Men lite glädje av den fick jag, när Nikita fick syn på dom stora snöflingorna som flög ner där utanför fick hon stora ögon och blev jätte glad, och är hon glad är jag glad :)

Stumpen verkar tycka det är kallt på balkongen också, han vill gå ut men så fort han kommer ut vill han gå in igen, men golvet är ju svinkallt där ute så förstår honom. La en filt på golvet där ute så nu liggen har där och myser. Han vill gå ut en stund varje morgon, helst innan man kommer upp ur sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: