God morgon

Idag är det igen sol med blå himmel så måste ut idag igen, synd bara att det är så jäkla kallt ute! Lite innan 9 vakna Nikita idag igen, fy så skönt de är! Även om jag gärna skulle ligga och dra mig halva dagen så känns de skönt att inte sova bort hela dahgen men ändå få sova lite längre :)

Vi övar just nu på att säga "tacktack" hon lägger en sak i min hand och jag säger tacktack, hon kommer till t sen är hon tyst. Hon verkligen älskar att ge oss saker, men framförallt i munnen, allt ska in till våra munnar :) Kom på att jag har nog inte skrivit upp det och så har hon gjort länge :)

Får inte sitta längre, hörs kanske sen :)

Kommentarer
Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3 Skrev:

Svar:

Haha så kan det gå ;D Tack så mycket! ^^



Kram

2010-11-30 @ 13:25:36
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: