God morgon

Här vakna Nikita vid 9, men som vanligt låg vi och drog oss till 9.30, sköönt :) 9 tycker jag är en precis lagom tid att vakna! Hon har ju iofs tagit bort ett sovpas på dagen och sover bara 1 gång mellan typ 11-13 på 1-2 timmar.

Vi hitttade en pulka igår till Nikita, en vanlig pulka och ingen bebispulka, kändes bättre så och så kan hon ha den nästa år och vi kan åka pulka med henne, vi och vi, jag :)

Blir lite svårt att skriva, Nikita leker med min hand, hon lägger en clementin i den och tar tillbaka den, och tar jag tillbaka min hand blir hon sur och ska bestämt ha tillbaka den! :) Så får väl försöka uppdatera mer senare! Har inte haft någon ork eller energi alls, inte till nått annat än Nikita. Igårkväll / natt diskade jag i 2 timmar för de va så mycket disk och jag har inte haft energi på jätte länge, idag tänkte jag storstäda och skura golven också så får väl se hur de blir med de ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch, disk är så tradigt. Vet själv hur det kan bli om man inte orkar....Det suger att inte ha diskmaskin ibland. =/



Godmorgon!

2010-11-29 @ 11:06:20
URL: http://briadlover.blogg.se/
Andre Skrev:

min duktiga FRU älskar dig puss puss

2010-11-29 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: