God morgon

Vi har varit vakna ungefär 1 timme men låg och slöa oss i sängen tills för en liten stund sen, skönt :) Panik hade jag inatt iaf, vaknar av att Nikita skriker letar efter henne och kan inte hitta henne, då har hon hamnat på golvet. Men hur? Jag hade inte flyttat henne utan hon låg i mitten, alltså måste hon krypit över mig och sen dunsat i golvet utan att jag vakna? Men innan jag förstog nått hade jag verkligen panik, vart var mitt barn?

Vi har hittat en frukt Nikita tycker om, förra årets cravings, clementiner. Det åt jag som godis när jag väntade Nikita så kanske inte så konstigt att hon tycker om de? Så nu blir det att köpa hem massa clementiner :)

Jag älskar min lilla fina familj ♥

Kommentarer
Kadri Skrev:

förstår dig helt. sånt har hänt mig också en gång med andra barnet

2010-11-15 @ 10:51:09
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Louise Skrev:

Haha, käkade också clementiner när jag var gravid :p och inlagda mandarinklyftor, haha. Leona äter det gärna :) har du provat kiwi? :)

2010-11-15 @ 12:51:26
URL: http://forbiddenrage.wordpres.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: