Fy så jobbig natt!

Det som började så bra igårkväll, kanske va därför? Nikita somnade snabbt i sin säng vid 19 igårkväll, vaknade till vid 20 men somnade snabbt om igen, och sov ända till 2.30 då var visst jag fortfarande öppe men skulle precis gå och lägga mig. Var sådär fruktansvärt trött så jag typ ville gå under jorden, kunde ändå inte somna förrens efter 3. Vid 5.15 vaknar Nikita, totalvägrar somna om och är vaken i 1½ timme, när man då sovit i 2 timmar så trodde jag att jag skulle dö! Till slut somnar hon om igen och sov till 9, men snacka om att jag är trött idag! Tagit Chi San och hoppas på effekt NU!

Och så är jag barnvakt idag, åt en nästan 5 månader bebis! Det söta är att dom är typ lika stora, Nikita är verkligen en liten 10 månaders :) Och Nikita är såå nyfiken, hon ska fram hela tiden och klämma o känna, ta hennes napp och försöka stoppa tillbaka den igen. Och hon är såklart jätte svartsjuk, Linnéa kanske kommer sno Nikitas mamma! :) Nikita försöker verkligen komma bakom Linnéa när jag håller henne, inte lätt o va så liten ju :)

Hämnas gör hon också, innan har hon nästan bara lekt med äldre barn, den enda som varit yngre har varit Linnéa så hon ska ta allt Linnéa leker med, hela tiden! Men det får hon inte utan hon får lära sig att inte ta saker någon annan leker med, och visst lyssnar hon, iaf för de mesta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: