En höstig blogg

Helt otroligt, den är fortfarande inte rosa. Vet inte hur länge jag försökt med en ny design men det vill bara inte bli bra, så den får duga sålänge :) Lite småsaker kvar att fixa till men hjärtat mitt vill inte att jag ska sitta här längre :) Hon fick leka med mariekex papper och då blev hon tyst och lugn för en stund :)

Vet inte vad hon har kommit in i nu, vissa dagar får jag inte ens röra mig en cm utan att hon börjar gallskrika, går jag ut från rummet skriker hon som man kan tro att någon slagit henne eller nått. Väldigt jobbigt då jag måste gå omkring och bära på henne eller höra bebisskrik, vilket skär i hjärtat. Men när pappa är hemma så får han gå ut ur rummet utan att hon reagerar, även om jag inte är i samma rum.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Tycker här blev dö fint! =D Färgen är jätte varm! =)



Vad jobbigt! =/

2010-11-02 @ 15:12:43
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Den va jättefin!!

2010-11-03 @ 09:17:38
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: