Det var väl på tiden

Igår när vi åkte in till stan upptäckte jag att Nikitas första tand äntligen spruckit igenom. Hon har såå länge i perioder haft symtom för att få tänder och jag vet inte hur många gånger jag sagt att vilken dag som helst får hon tänder, nu när hon knappt hade symtom för de alls kommer den första upp :) Man har sett på nedre käken att 2 tänder är på g, men det var 2 månader sen. Men för några dagar sen var de en stor buckla på tandköttet där tanden nu kommit fram så hade den inte kommit nu hade de ju varit nått fel :)

Vi har haft det jätte trevligt, det blev lång tid hemifrån och det kändes när man kom hem. Vi åkte runt lunch igår och kom hem för kanske 1 timme sen. Först åt vi på resturang och sen var de några från andrés familj och vänner som var med och festa. Nikita var hur duktig som helst och sov igenom världens liv och reagera inte ens, hon sov 5 timmar i sträck på kvällen utan att vakna en enda gång. Skönt att vi lyckats avvänja henne från att vakna på kvällen annars hade jag väl fått springa upp och ner för trappan hela kvällen :)

Så gårdagen blev över förväntan och andré har verkligen hur skön familj och vänner som helst! :) Och jag har tagit såå mycket roliga bilder, skulle vilja visa er alla men nej riktigt så elak är jag inte ;) Men det kommer in några bilder lite senare, får inte sitta här längre för hjärtat mitt.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad kul! Det var på tiden! ;D



Låter som ni haft det dö mysigt! =D

2010-11-14 @ 18:24:45
URL: http://briadlover.blogg.se/
W- ung 3 barnsmamma & fotograf Skrev:

åh vad skönt att ha första tanden avklarad, hur sov hon när hon fick den?



all right! :) hur många gånger har du blivit gravid? =)

Uss det låter läskigt att känna den med fingret, men är det som att ha sex med kondom??

jag tycker inte om att ha sex med kondom inte karln heller, det tar bort en del känsla i själva sexet. =/



Ja, då är det ju bara bra att hon äter på natten, har du fått en förklaring till varför hon inte går upp i vikt som hon ska?

hoppas hon lär sig ta flaska snart så det kan ge henne ett sprutt på sin vikt..

kramar.

2010-11-14 @ 20:47:40
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: