Bästa träningsverktyget, ever!

Jag sätter Nikita långt ner på magen och lyfter upp rumpan, nikita skrattar så tårarna rinner och man kan inte sluta för hon skrattar så mycket, min rumpa och mina lår gör ont! :) Haha!

Nu har jag fått brev om att kameran kommit, klär på oss massa massa kläder, kommer ut och det var inte alls så kallt som jag trodde, så klä av massa massa kläder igen och dra vagnen i snön, blä! Kommer ner till konsum för att hämta ut mitt paket, då har jag glömt leget hemma, och får inte hämta ut de utan leg! Bajs på min otur, och gå ner igen orkar jag inte så får vänta tills andré kommer hem, typiskt! Men fick ju motion och frisk luft :)

Kommentarer
Natta Skrev:

Den övningen ska jag göra varje dag, sa min sjukgymnast. För att träna musklerna kring rumpa/rygg/lår.

Men när jag väl ligger där på golvet så brukar Kevin komma fram och sätta sig på mig och se lite uppkäftig ut ;P Det blir tungt, men det funkar ^^

2010-11-10 @ 15:59:07
URL: http://kattmyntan.blogg.se/
Thakock Skrev:

Hahah, nej stackare! Sådant är irriterande när man glömmer det :P

2010-11-10 @ 16:41:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf Skrev:

vilken fin header och design gumman!

Tack haha ja du hade det! men fasiken så konstigt det känns för mig som var helt totalt "säker" eller ahh 99 % iaf = p

trodde du Nikita var en pojke??

kramar.

2010-11-10 @ 20:46:48
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: