äta själv

Nikitas matvägran fortsätter, några falukorvbitar har jag fått i henne idag, allt annat spottar hon ut eller vrider bort huvudet. Så hon fick skeden med mat på och då gick de mycket bättre, hon skulle till och med ta maten på skeden själv några gånger, och när jag tog skeden för att ta mer mat så blev hon arg först, hon skulle göra allt själv. Efter en liten stund fick jag hjälpa henne, men jag skulle inte mata henne det klarar hon själv :)



Jag har nästan fått duscha för Nikita idag, hon skrek lite till och från men det gick ändå :) Och när jag hade handduken över huvudet så drog hon ner den för ögonen och upp igen, sa jag tittut då skratta hon, så sött! Hon blir ju bara mer och mer ett barn, hon är ju ingen bebis längre, inte ens lite ibland! Tänk att min lilla snutt blir 10 månder, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: