allt möjligt

Dåligt uppdaterat här ja, har suttit hela dagen typ och fixat med design, både till mig och till Natalie, men blir inte nöjd! Jo med min men inte med hennes :)

Nikita har börjat matstrejka igen, suck! Falukorv som den är får jag i henne iaf, och majskrokar. Mjölken i tuttarna är tömda under dagen och fylls bara på på kvällarna så kan inte amma henne på dagarna heller när hon matstrejkar. Jo hon fick i sig ett smörgåsrån med, när de va leverpastej på smutta hon bara lite på de sen kasta hon de på golvet, men med smör gick det mesta ner :) Hoppas på att hon inte vill äta för tanden, orkar absolut inte gå igenom världens matstrejk igen, fy vad jobbigt det var!

Det känns också som att första riktiga steget inte är så långt borta, idag har hon stått själv flera flera gånger och så fort hon tappat balansen har hon ställt sig upp igen :) Men hon slår nog inte riktigt rekordet på 10 sekunder, men hon står 10 sekunder flera gånger :) Så duktig så!

Hon började också förra veckan, eller om de till och med var ännu tidigare, att klappa händerna så fort hon hör musik, skitsött! Även om jag bara går och nunnar på en låt så börjar hon klappa händerna :) Dansar till musiker gör hon om hon står mot nått och musiks sätt på, helt underbart sött! :)

Favoritleken är att krypa efter henne och krypa ifatt och pussa henne i nacken, som kittlas :) Då skrattar hon högt. Ja hon är snål med skrattet, jag måste verkligen anstränga mig för att gå henne skratta medans andré får henne att skratta hur lätt som helst, skitunge! :)

Jag fattar inte varför jag fortfarande inte kan sova på kvällarna, även om jag är svintrött kan jag inte sova! Har inte somnat innan 2 på jag vet inte hur länge, sen upp klockan 8-9, nästan varje dag går jag och lägger mig med Nikita vid 11-12 och sover en timme, annars orkar jag inte dagen. Men idag skippade jag den för att hoppas på att kanske kunna gå och lägga mig och somna lite tidigare idag, men jag är trött men inte så trött så jag skulle kunna somna, skit irriterande! Tänk att jag för 10 månader sen sov 13 timmar varje natt och nu sover typ 6-7 timmar varje natt. Snacka om att jag sov bort hela mitt liv förut ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad duktig hon är!



Kan nästan riktigt höra hur hon skrattar. =)



Nejjjj, jag är inte alls avundsjuk....Det är bara du som tror det ;D



Godmorgon!



sv:Ja, men det funkar så länge jag tar en tabllet om dagen. Det är när jag glömmer den som det ställer till. =/

2010-11-17 @ 10:38:44
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Hahah, GÄRNA! =D Fast risken är att du inte får tillbaka henne då ;D Hon är ju helt bedårande! =)

2010-11-17 @ 12:22:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
Sossu's Foto Skrev:

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-17 @ 14:35:47
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: