Ah unge, du är ju bara för underbar!

Igårkväll lite innan läggning för Nikita fick hon vara utan blöja en stund, och andré tror ju att allt förstörs av lite kiss någonstans, jag tycker mest det är söt när hon kryper omkring helt naken :) Så andré tjata som vanlig om blöja och hon var naken 10 minuter kanske, sen tog jag på henne en blöja och satte mig i soffan och kolla på tvn. Efter en liten stund säger andré men ta på henne blöjan då. Jag börjar asgarva eftersom hon tagit av sig blöjan själv och sitter och leker med den, andré säger men det är inget kul ta på henne blöjan. Och jag garvar fram att hon faktiskt tagit av den själv :)






Min helt underbara unge! I eftermiddag har hon varit lite extra krävande och viljat bli underhållen hela tiden, och när jag kom på nått blev det tråkigt 2 minuter senare. Puh nu är jag helt slut! Hon är ju väldigt duktig på att leka själv så brukar inte leka i timmar i sträck med henne men ikväll :) Men det är ju så himla kul, allt är så kul! :)

Jag älskar min underbart vackra dotter


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hahah, busunge! Hon lär sig snabbt! ;D

2010-11-04 @ 22:35:22
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: