Videoklipp på Nitro

Lyckades få 2 små videoklipp på Nitro när han utfoskade vad jag höll på med, sen ville han hjälpa till och städa, men där har jag redan dammat :)



I bakgrunden är det som alltid när jag städar, Sabaton i högtalarna :)




Blivit mycket bilder och sånt på Nitro senaste tiden, men har man en myskatt som även är en dampkatt så har man :) Tycker inte om att han varit så lugn idag, det kommer han väl ta igen inatt istället. Han har knappt busat alls idag, det var bara lite precis när André kom hem. Och min lilla bebisplutt håller på att bli könsmogen, hans pung ser större ut. Så får väl sen när jag får pengar kastrera honom och hoppas att han lugnar ner sig lite då. Och jag hoppas jag hinner göra det innan han börjar märka ut sitt revir och kissa lite här o var, då skulle nog inte André vilja ha kvar honom, men nu är det för sent att ångra sig! Så det så :)

 

 


Kommentarer
Anonym Skrev:

det är aldrig försent

2010-01-14 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: