Värkar till tandvärk

Jag hatar tandvärk! Och det vägrar gå över, hjälper inte ens lite med panodil. Så jag föredrar verkligen att ha värkar, den smärtan gör så jag kommer närmare min bebis, tändvärken gör bara att jag knappt kan äta. Och jag kan ju inte föda barn utan att ha massa mat och energi? Så det är säkert tandens fel att värkarna avtog. Vi va ute och gick en bra bit i rask takt, sen har jag dammsugit, fick inte ens en förvärk! Fick knappt sammandragningar heller.

Men värkarna har iaf gjort lite nytta och bebis har sjunkigt ännu mer nu. Man känner huvudet precis innanför, känns lite läskigt faktiskt, så nu blir det definitivt inget mer sex på väldigt länge!

Jag har alltid trott att jag kommer få en låång utdragen förlossning, så antar att jag hade rätt. Kommer väl ligga i värkar i 3-4 dygn till jag inte står ut mer o får förlösas med kejsarsnitt eller nått, skulle inte förvåna mig för jag absolut inte vill föda med kejsarsnitt.

Kommentarer
thakock Skrev:

Men du vet att sex kan starta värkarna va? =P

2010-01-18 @ 22:54:21
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Spring i trappor!! Måste bara fråga vad du menar med "Man känner huvudet precis innanför" ? Vill jag veta vad du menar med innanför? :S

:)

kram

2010-01-18 @ 23:19:38
URL: http://zandraak.blogspot.com
Zandra Skrev:

Ps. Du kommer inte få ligga i 3-4 dygn! Dom gör nåt åt det innan.

2010-01-18 @ 23:20:12
URL: http://zandraak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: