Vaken, och pigg :)

Nu är jag vaken, fast ja jag har varit vaken i ungefär 1 timme, då ringde min mamma och väckte mig och frågade vart jag var. Då hade hon kommit hit och lagt ner järntabletter i brevlådan :)

Jag hade rätt om min dampkatt igår kväll. När jag började klä av mig började han självklart busa lite smått. Och när jag gick och la mig fick han världens dampryck, suck! Idag ska han inte så sova någonting på kvällen, han får sova på nätterna istället. Men inatt fick han inte ha sina leksaker. Annars brukar han få ha dom i köket på nätterna men inatt bar han ut alla leksaker ut hit så då fick han inte leka med dom alls. Men då lekte han med soffan istället, mtt lilla damp!

Idag ska vi till Mvc igen och höra på det lilla hjärtat :) Sen direkt efter ska André vara så duktig o spela innebandy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: