Utan amningsnapp

Nikita har blivit jätte duktig. Nu har hon lyckats få rätt tag om tutten så jag behöver inte använda amningsnappen längre. Det är någon gång ibland det kan göra lite ont och då använder jag den. Typiskt, André som köpte en ny amningsnapp igår som såg annorlunda ut, iofs fick jag inte på den och den var bara jobbig.

Jag fick på mig min ring igen, oj som jag längtat efter att ha den på fingret och inte runt halsen. Och Nikita brukar alltid nocka in huvudet i ringen också, så nu slipper oroliga mamman oroa sig för det iaf :)

Kommentarer
Linnea Skrev:

Vilken mysig blogg! Nikita, vilken vackert namn!

Jag var oxå tvungen och anväda amningsnapp dom första 3månaderna, när jag slapp den sen så blev allt så himla smidigt. Hoppas att du inte behöver använda dig utav den lika länge!

Ha det bra!

2010-01-28 @ 13:22:17
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: