Styrketränat?

Jag förstår inte riktigt varifrån Nikita får sina muskler. Hon måste nog ha styrketränat när hon låg i magen så stark som hon är. Nu kan hon stå också. Hon ligger på mitt bröst och jag har en kudde i knät som hennes fötter är mot. Då spänner hon benen så hon bara har huvudet kvar mot min kropp, och det var inte bara någon sekund utan det var ett tag. Ska man verkligen va så stark? Inte konstigt att jag fick ont när hon sparka på revben och slog på kissblåsan så stark som hon är :) Jag lovar att hon kommer gå när hon är 9 månader.

Här håller vi på att möblera om, vi och vi jag och sessan sitter framför dator och André möblerar om. Vi har kommit fram till att vi inte ska flytta till den 3an ändå. Det blir stor skillnad på hyran och vi vet inte riktigt än hur mycket Nikita kostar på 1 månad. Och hon blir ju inte billigare utan dyrare och dyrare ju äldre hon blir. Och man vill inte direkt sitta i en lägenhet och knappt kunna komma utanför dörren om man inte bara ska gå en promenad. Jag vill dessutom börja spara 500:- i månaden till Nikita tills hon blir 18 så hon kan köpa fina saker när hon flyttar hemifrån och kan fixa körkort och bil. Något jag önskar mina föräldrar gjort, så därför ska hon få det. Allt jag önskar att jag hade ska Nikita få. Och allt jag hade som jag ville ha ska hon också få. Men ska försöka att ändå inte skämma bort henne. Kommer bli svårt :)

Vi har iaf kommit fram till att vi ska bo här i kanske 1 år till och sen när jag börjar plugga och får bättre inkomst flytta till en 3a. Så ser planen ut just nu iaf men får se om den ändras eller inte.

Ska lägga in bilder snart, när jag orkar :) Tänkte göra det igår så det kommer väl :)

Kommentarer
Zandra Skrev:

Oj, 500 de e mkt de! Vi spara 300, mest för vi ska ha råd o spara till nästa med :) Lika mkt.

2010-01-31 @ 23:28:38
URL: http://zandraak.blogspot.com
Lisa Skrev:

hej gumman!



jo de blev en mysdag med familjen, lite pyssel och ja.. lite träning! en skön dag iaf :)



hihi.. de där bebisarna kan verkligen överraska, hon kanske ska li brottare när hon blir stor då?



hoppas att ni får en bra dag!

kramar.

2010-02-01 @ 09:18:28
URL: http://fliza83.blogg.se/
Thakock Skrev:

Hur stor är er lägenhet nu då?

2010-02-01 @ 10:48:35
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: