Stolt!

Nikita var jätte duktigt idag. Det blev lite stressigt där ett tag, vi är ju inte vana vid att ha med oss det lilla livet. Så när vi va påväg in kom vi på att jag glömt massa saker vi skulle ta med oss. Så vi kom in lite sent. Och man skulle helst ha ammat henne innan så dom skulle vara lugnare på kontrollen så fick sitta i väntrummet och amma, och när vi gick in där hade hon tutten i munnen :)

Hon hade gått upp 35 g. Nu vägde hon 3215 g. Och när dom skulle sticka henne i handen var jag mer nervös. Hon frågade om jag skulle svimma, men nej jag ville bara inte att min älskade dotter skulle få ont ju. Men hon reagera inte alls, så duktig hon är!

Sen var vi en sväng och hälsade på några kompisar i stan. Så idag har vi verkligen varit ute i farten. Hon sov nästan hela tiden vi var borta så jag trodde hon skulle vara pigg när vi kom hem. Hon fick tutten så höll hon på att somna så då la jag ner henne i spjälsängen för att tidigt lära henne att kunna somna där också. Så somna hon till sen vakna hon igen så fick hon tutten igen. Och sen gick jag o la henne igen när jag såg att ögonen höll på att slockna, hon låg och gnällskrek lite i någon minut, sen fick hon testa nappen för första gången, då somna hon. Är stolt både över henne och mig som lyckades låta henne ligga där och skrika utan att springa o ta upp henne. Men det är svårt.

När hon sovit färdigt ska jag ge henne lite mat, byta blöjan sen ska vi se om vi kan bada henne lite. Hon har ju inte gjort det än så får se vad hon tycker om det.


Morgonmys med älskade Nikita




Pappa byter blöjan och tar på nya kläder :)



Lycklig liten familj, älskar er!


Kommentarer
Fru Evelina - HappilyEverAfter.se Skrev:

Men ooo så SÖT hon är!!



Haha jag kommer så väl ihåg den där första gången man ska ta sig hemifrån... Det tar TID, man är ju inte van med allt som ska vara med i skötväskan, alla kläder osv... Men man vänjer sig så sjukt fort, nu är tar det liksom inte mer tid än innan!



Kram

2010-01-25 @ 18:33:33
URL: http://happilyeverafter.se
Victor Skrev:

Så söta ni är ihop alla 3. =)

Önskar er alla lycka. Och hoppas vi stöter på varandra någon gång i framtiden igen. Var ganska länge sen nu. Kramar

2010-01-25 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: