Söndag

Dålig på att uppdatera sista tiden, jag vet. Men när det inte finns nått o blogga om så är det inget roligt att läsa ändå :)

Just nu håller bebis på att försöka ta sig ut genom naveln, ont som fan gör det. Framförallt när hn slår hårt på kissblåsan! Hn har blivit riktigt stark nu min lilla skruttunge.

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag lyckades få med André ut på kortpromenad förut. Vi va väl ute och gick 10 - 15 min ungefär. Sen diskade jag och dammsög köket. Så lite har vi fått gjort idag också.

Jag är helt beroende av Hallonbladsteet. Idag har jag druckigt 3 koppar. Men kan inte låta bli, är sugen på det hela tiden.

Nu ska vi snart gå och sova, jag har varit så trött sista tiden, fast jag får sova mycket. Men kroppen vilar väl upp sig inför förlossningen.

Kommentarer
thakock Skrev:

Så spännade!



Föresten, hur märkte du att du var gravid? Kände du något konstigt eller mensen bara uteblev en dag?

2010-01-04 @ 09:20:36
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: