Söndag

Idag bli väl en seg söndag igen som vanligt. Vi har ätit frukost och sen har vi kollat på film, mys söndag helt enkelt :) Får väl se vad som händer idag, jag vill åka in och föda :) Har så kraftiga förvärkar med sammandragningar hela tiden nu känns det som. Men skulle inte förvåna mig om det fortsätter såhär men att jag ändå kommer gå över tiden, stackars mig! Jag kommer verkligen dö av smärta när jag ska föda, förvärkarna gör just nu skitONT hur kommer det då kännas sen? Jag vill inte ens veta.

Nu ska jag flörta med älsklingen och fråga om vi kan åka en sväng, vill göra nått, är så trött på att bara gå hemma nu.

Kommentarer
thakock Skrev:

Usch, vad jobbigt med förvärkar! Jag vet ju inte om du har det men är det värre än mensvärkar?



2010-01-17 @ 15:33:11
URL: http://briadlover.blogg.se/
Robert Skrev:

Tycker oxå att du ska åka in och föda snart! vill ju träffa lillen som ligger och myser i magen atm :P

2010-01-17 @ 17:16:37
thakock Skrev:

Oj, det låter ju jobbigt! =/

2010-01-17 @ 20:31:42
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lisa Skrev:

hej gumman!



jobbigt med dessa förvärkar.. stackare!

hoppas verkligen att förlossningen sätter igång snart för din skull.. men ja, du kanske får en lindrigare förlossning sen om du redan nu får plågas? önska kan man ju iaf :)



hoppas att ni fortsatte ha det lika mysigt med eran söndag! lät underbart.. skulle jag med vilja haft :)

kramar.

2010-01-17 @ 20:49:49
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: