Små ändringar

Gjort endel ändringar, men blir ändå inte precis som jag vill, men det får duga tills vidare. Har suttit nu i några timmar och försökt få det mer som jag vill, men svårt när jag inte vet helt hur jag vill ha det ändå :) Så jaja det får duga tills vidare.

Idag känns det inte som jag träffat min älskling typ nått, gjorde det inte igår heller. Men han kommer hem senare och går och lägger sig tidigare, och som jag saknade honom när han inte kom hem på lunchen idag. Han är ju skitnervös för att förlossningen skulle sätta igång nu om han är på jobbet, eftersom han denna veckan ska vara i horn. Hoppas det bara blir den här veckan så han kommer hem tidigare och kommer hem på lunchen sen igen! Får inte vara borta så länge förstår du väl? :)

Tänkte att jag skulle försöka klippa lite på Stumpens klor förut när vi låg och myste. Han hade klorna utanför så tänkte klippa dom utan att röra honom, men nej då han förstog allt och drog in klorna när jag kom med kloklippen :) Framtassarna vässar han iofs på våran träsoffa i hallen, men baktassarna är klorna jätte långa, kan inte va skönt o gå med så långa klor. Men dom kommer iaf inte mot marken när han går, för då hade jag sövt honom eller nått för o klippa klorna :) Så länge han inte har ont får han väl ha långa vassa klor då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: