Riktigt seg dag

Usch, det har verkligen varit söndag idag. Mysigt att ha älsklingen hemma, men dagen tar aldrig slut. Nu är det iaf äntligen kväll och jag sitter och väntar på att klockan ska bli 21 så jag kan se på sprängaren som går på 4:an.

Jag rakade benen idag, första gången sen jag vart gravid. Men det var mest för det är så mysigt med nyrakade ben när man har mjukisbyxor på sig :) haha.

Det märks att det är sista månaden, dom flesta säger att den går långsammare och jo det gör det verkligen. 1 Vecka sen vi va inne i stan och handla sista sakerna, känns som det var typ 5 veckor sen eller nått. Jag som hoppades på att det skulle fortsätta gå fort. Det kanske går fortare nu när André börjar jobba igen, då jag ser fram emot helgen igen på ett annat sätt än jag gjort nu när han varit ledig.

Dålig uppdatering idag, men jag uppdaterade iaf mycket igår :) haha.

Kommentarer
anonym Skrev:

diska

2010-01-06 @ 20:34:57
Evelina - Happily Ever After Skrev:

hihi du är ju för gullig!

jag lovar att du kommer tycka att din bebis är snäppet sötare än elion, men jag förstår ju att det blir svårt hehe... skämt åsido - du kommer bli så KÄR i den lilla varelsen i din mage! Man tror ju att man redan älskar bebisen till max när den ligger i magen, men varje dag växer den kärleken sig starkare!! helt underbart =)



kram!

2010-01-06 @ 22:17:18
URL: http://happilyeverafter.se
Becca Skrev:

Vänta du bara. Tiden kommer att gå för fort efter att barnet har kommit :) Det har ju redan gått ett år med lilla Zeline. Idag (7 januari)är det precis ett år sedan jag lämnade bb med Zeline.



När eran lilla gullunge kommer så kommer Zeline växa enormt i mina ögon, Usch ja vad tiden går fort... På måndag börjar Zelines inskolning på dagis :)



Kram

2010-01-07 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: