Nu fungerar hjärnan igen :)

Efter några timmar sömn kan jag faktiskt tänka igen :) Förut tryckte jag på allt möjligt här i bloggen, men sen glömde jag bort vad jag skulle göra :)

Jag fick faktiskt sova för Nitro. Han följde med mig till sängen, men började busa med min hand. Men sen hoppa han ner och gick o la sig någon annan stans, så skönt :) Sen ringde älsklingen o väckte mig vid 13.00.

Nu ligger Nitro och myser på min mage, och bebis ligger just nu och sover. Annars brukar hn ligga o sparka på Nitro när han ligger på magen :)
Mysungar ♥

Idag känner jag också den där jobbiga längtan då jag knappt står ut, jag vill ha min bebis nu! Men nej jag tror inte det kommer en bebis närmsta tiden, fast jag i morse fick många kraftiga förvärkar, men dom höll bara i sig 5-10 sekunder någonting så det är nog ingen fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: