Nitro sover ♥



Ser inte ut o va skönaste sovställningen direkt. Och tror han ligger och drömmer för han rycker massor, lite läskigt faktiskt.  Men nu vakna han såklart när jag höll på med sladden till kameran, och blev busig. Så han börja leka med Stumpen och det låter som han inte hade någon större lust med det. Stumpen både morrar o fräsen, lilla plutten. Så nu kommer väl inte Nitro vilja sova mer på några timmar, det är som han vet att jag snart tänkte gå och lägga mig. Busunge! I morgon ska du inte få sova alls på kvällen, du får sova på nätterna istället :)

Kommentarer
thakock Skrev:

Mina tre småhundar kan med ligga på en hur som helst! Och dom sover djupt ändå. Haha, men dom är så söta!

2010-01-13 @ 08:52:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: