Nitro nyduschad

Stackars lilla Nitro fick sin första dusch idag, och det tyckte han inte om. Han älskar o titta på vatten, så länge han slipper få det på sig, så nu är han jätte sur på mig :) Lilla plutt, han såg väldigt rolig ut, för han var smal där både frambenen och bakbenen börjar, sen hade han bara en stor rund mage :) Sötnos.



Idag blir det lugnt som alla andra söndagar. Jag vill åka o kolla på våran nya bil igen, men det är inte öppet idag. Vi får väl se om vi hinner byta bil innan bebisen kommer, men det tror jag nog. Ska försöka ta tag i disken innan det blir monsterdisk igen. Skulle också behöva vika in tvätten som vi tvättade igår.


Kommentarer
thakock Skrev:

naw, lilla nitro!



sv: Ja, det är verkligen spännande!



Det kan du.. www.fastpasstv.com och så sök på Dh o så är det avsnitt 11 som är det nyaste! =D behöver ej vara medlen!

2010-01-10 @ 17:00:24
URL: http://briadlover.blogg.se/
Josefine, Blåeld Skrev:

Vilken söt kise, gillar han att bada? Vilken ras är det? Jag har en skogis som INTE gillar bad! : )

2010-01-10 @ 20:33:42
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: