Nej, nu orkar jag inte längta längre!

Nu får du komma ut min lilla älskling, mamma orkar inte gå och vänta längre. Jag längtar så himla mycket att bara få mysa och gosa med VÅRAN bebis, som VI tillsammans har skapat. Jag längtar så mycket efter att få byta blöjor, torka spyor, få stora ömma tuttar som läcker massa mjölk, spendera mesta delen av min tid till att amma den mest fina bebis. Jag vill ha ut dig nu min mysunge! Som för tillfället inte är så mysig, hn ligger och slår HÅRT på min kissblåsa och det gör ont!



Här är bebis 17+3 veckor ung


Men okej då, du får väl komma när du är redo, om du lovar att du kommer ut senast den 10 februari, då får du iaf fint personnummer :)
Och visst har väl tiden börjat gå snabbare igen, men inte så snabbt som det gjort innan. Men det är väl för nu längtar man extra mycket när man snart är där.


 Första bilden som togs på oss :)



Men nu försvinner också alla kvällar hur fort som helst. När jag vaknat sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 15.30 så älsklingen slutar, även om han inte kommer hem direkt då, och sen när han kommit hem så tar det 3 minuter sen går han och lägger sig, ungefär så känns det. Men tiden innan känns som ett dygn eller nått.

Men ikväll passade jag iaf på att mysa lite extra med min älskling, när vi såg på film förut satt jag och höll honom i handen under nästan hela filmen, och precis innan han skulle gå och lägga sig stog jag och krama och pussa på honom i säkert 5 minuter :) Så fick han en ryggmassage för han varit så duktigt och rört på fläsket :)

Kommentarer
thakock Skrev:

passa på o mys! 5 min är alltid något juh!



sv: haha, men tårtan var ju så god!

2010-01-15 @ 00:50:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: