Nattdusch

Jag tänkte att jag skulle hoppa in i duschen lite tidigare, men sen fastna jag framför american pie som gick på 3:an, så hoppade in i duschen vid 00.00 :) Hade iaf sällskap under tiden av Nitro. Han brukar vara där inne ett tag men brukar vilja gå ut, så jag lämnade dörren lite öppen, inte så han kan gå ut men så han kan öppna den. Men han satte sig bara och kollade på dörren ett tag sen gick han och la sig under elementet. Nästa sekund jag kollar har han gått o lagt sig på vågen istället, sen låg han där och sov tills jag duschat färdigt :)

Älsklingen somna sen och ville inte bli väckt mer, så något mer mys fick jag inte, fick inte ens en godnatt puss den snåljåpen :) Och just nu ligger han på rygg och snarkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: