När chokladbegäret tar över

Satt och tänkte på vad jag ska äta, är så fruktansvärt sugen på choklad. Sen kom jag på det att det finns ju recept på kladdkaka utan ägg i, så ja mitt chokladsug tog helt enkelt över och tänkte att det är ju värt att testa iaf.

Så på med ugnen och i med alla ingredienser klockan 02.20 på en söndagsnatt. Är man gravid så är man. Hur kommer det här sluta? Jag tyckte det var för sent att baka kladdkaka klockan 22.00 på kvällen, men nu är det verkligen mitt i natten för dom flesta, och jag tänkte faktiskt snart gå och lägga mig, men nu måste jag va vaken i minst 30 minuter till :)

Men så skönt, Nitro har varit väldigt lugn idag, och jag har inte orkat leka med honom, men nu fick han sitt dampryck, så förhoppningsvis håller han på tills jag ska gå och lägga mig så han är för trött för att leka då :)

Bebis är fortfarande vaken, såhär länge brukar hn inte va vaken utan sömn, hn ligger fortfarande och har gymnastik i magen, lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: