Mvc

Dålig uppdatering nu på eftermiddan/kvällen, men ville spendera min tid med min älskling istället, och nu ska han snart gå och lägga sig. Han tänkte väl gå och lägga sig tidigare egentligen men var tvungen o se kniven mot strupen :)

Vi var på mvc idag, och det gick bra. Vi var tillbaka på kurvan igen, såg nu att förra gången låg vi på 32 cm, denna gången 34 cm, så bebis hade visst sträckt på sig sa hon :) Hjärtslagen låg på 148 slag / minut och lät fortfarande hur fint som helst :)

André har varit duktig idag och spelat innebandy :) Jätte duktig var han, han sprang mycket mer än jag trodde han skulle göra :) Och när dom spelat i 2 min ungefär var alla helt slut :) haha. Rätt skönt att bara sitta o titta på :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: