Mina älskade pojkar ♥

När vi gick hem igårkväll för att sätta på musik till dom små missarna stog dom faktiskt på samma ställe, så jag sprang fram och tog upp dom båda två :) André lyckades faktiskt få en ganska bra bild :)
( Det kanske inte syns så tydligen men båda två försöker verkligen ta sig därifrån :)






Dom små älsklingarna förut i soffan :)


Nitro ska precis attakera Stumpen, så han hoppar ner


Och Nitro undrar nog vart han tog vägen


Men skönt att få soffan för sig själv :)


Mina älskade små pojkar ♥


Kommentarer
thakock Skrev:

Sv: haha, jo, dom är ju det. Men jag har blivit van att drar fingrarna igenom nu. Haha,så det kändes konstigt. =P

2010-01-02 @ 09:12:08
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: