Lördagkväll

André har varit duktig idag. Eftersom min energi som fanns i 1-2 veckor sen försvann typ helt så började det bli rätt stökigt igen och disken växte. Men igår diska andré det mesta och idag har han damsugit hallen. Duktig gubbe jag har :) Jag diska upp resten sen när jag laga mat, och efter maten tog andré disken igen. Så skönt när det blir rent och fint igen.

Idag var jag förbi Natalie en sväng, André tyckte väl det var skönt att bli av med mig några timmar så han följde inte med. Sen följde hon med hit när jag var tvungen o äta efter 2-3 timmar :)

Har fått såna bröstsmärtor ikväll, och ibland bara hugger det till och jag får jätte svårt att andas i någon sekund. Rätt läskigt faktist, och jag tror inte det har med bebis o göra. Har väl känt så till och från i 40 minuter nu ungefär.
Ska snart gå och lägga mig, är så trött. Fast vi sov till halv 12 ungefär. Skönt med sovmorgon :) Man får väl passa på nu för sen när bebis är här blir det nog inte lika mycket sovmorgon.


Kommentarer
thakock Skrev:

Vad snällt att han tog disken o dammsugade! =D

Här hemma diskar alltid min sambo. jag tål varkens diskmedel eller maskindiskmedel.



sv: Haha, ja det är inte lätt. Men jag har skrivit en liten förklaring på hur det funkar idag. Så kanske du vet vad jag menar. =P

Ja, det var super roligt! =D

2010-01-03 @ 11:19:14
URL: http://briadlover.blogg.se/
emma Skrev:

Jag har sovit som en stok de senaste dagarna helt galet, vaknar aldrig innan tolv typ hihi.. Hoppas nyår var bra :D

2010-01-03 @ 13:52:31
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: