Lite bilder från dagen

Just nu ligger Nikita och sover på pappas bröst, så jag kunde gå och fixa tvätten. Jobbigt nu att inte ha tvättmaskin här hemma utan måste boka. Hon är ju så liten så hon druknar i storlek 56 och bodysar i storlek 50 gick åt snabbare än jag trodde. Så dom som bara är nerkissade och nerblodade ( från naveln ) tvättar jag förhand i handfatet. Dom som är nerbajsade tar jag i tvättmaskinen på torsdag.


Pappa och Nikita innan barnvagnspromenaden



Idag var hon rosa och fin, igår hade hon blåa kläder :) Min lilla sötsak,
mamma älskar dig mer än ord kan beskriva!



Ligger och myser på mammas bröst, hur underbart som helst!



älskade unge med rumpan upp i vädret :) Min lilla trollunge :)



I morgon ska vi på efterkontrollen. Då kommer min lilla älskling få ett stick på handen. Min lilla pluttunge. På fredag ska vi äntligen hämta ut bilen :) Kommer kännas mycket tryggare att ha med Nikita i bilen då :)

Nu ligger hon och äter, eller mest tuttar lite :) Det är väldigt ofta hon sätter i halsen och det är lika obehagligt varje gång. Blir så irriterad på min ena tutte, den vill verkligen inte som jag vill. Tutten stannar inte kvar i nappen så när jag inte har tålamod med den så handpumpar jag den istället.

Nu ska vi snart gå o sova ska bara låte snutt äta klart. ( det har tagit närmare 1 timme o skriva detta inlägg :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch ja, tvättmaskin borde man ha uppe hos en. Speciellt om man bor högt upp i en lägenhet.. =/



Så fina bilder så! =)

2010-01-25 @ 09:32:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: